skip to Main Content

JSME VYŠKOLENÍ ODBORNÍCI S CERTIFIKÁTEM od roku 2006. Opravujeme už od roku 2001

Servisujeme motorové lodě Hasičskému sboru Olomouckého kraje, záchranné čluny Policii ČR a Městské policii. Přilepíme Vám utržené zrcadlo, rozlepené slepy, utržené madla, díru na nafukovacích částech. Opravíme roztrženou podlahu a vše kolem člunu. Opravujeme nafukovací čluny všech značek (Gumotex, Sevylor, Decathlon, Marimex, Kutlíky, Intex Pelican a mnoho dalších) a taktéž i všechno nafukovací vybavení (např. nafukovací atrakce pro ostravský bazén, nafukovací vířivky, skákací hrady, bazény, nafukovací whirpoolky, paddlebordy, dětské hračky, nafukovací podložky do tělocvičen a fitness, zátěžové vaky na cvičení.. no prostě co si dovedete představit . Opravujeme dále plastové deblovky a kajaky, neopreny, neoprenové výrobky a ostatní nafukovací zboží (karimatky aj.).

Jsme držitelé exkluzivního certifikátu na pozáruční opravy gumotexových lodí. Jako jediní jsme prošli celou výrobou a školili jsme se týden. Po nás už byli jenom jednodenní rychlokurzy. Opravy provádíme přímo na naší olomoucké prodejně a zaručujeme kvalitu a rychlost provedení. Opravy přímo u výrobce dříve znamenaly i několikaměsíční čekání.

Opravy a popisy oprav.

OPRAVA NAFUKOVACÍCH MOTOROVÝCH LODÍ

– provádíme opravy utržených zrcadel, utržených gum co drží zrcadlo od nafukovací části lodě, vlepujeme zpět terče a kladky. Opravujeme prasklé nebo odlepené válce, zadní gumové ukončení válce, sedačky, přelepování špatně zalepených a nebo ucházejících lat… Důrazně doporučujeme dodržovat předepsaný tlak. POZOR, tlak určený na boku lodi je MAXIMALNÍ. Když ho takhle nafouknete,  na slunci se vám tlak zvětší a člun může prasknout. Navíc se Vám materiál roztahuje, časem ztrácí elasticitu a potom nemůže kompenzovat tlak roztažením.  Potom praskne i při menším tlaku. Další věc je, že vlivem většího tlaku se změní průměr válce, zvětší se. Nevleze se potom do zrcadla, z kterého se postupně a nebo naráz vytrhne. Tak Vám odskáčou i ostatní terče.

 

Zalepení utrhlého zrcadla


Zalepení rozlepeného gumového dílu k lodi speciálním gelem.


Zalepení odtrhlého chytu lana.


Odlepený držák havlenky.


Zalepení držáku havlenky.


Zalepení odtrhlé kladky.


Zalepení lanového terče.


Bouchlý válec tlakem.


Zalepení bouchlého válce.


Zalepení horního terče.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zalepení horního terče.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odpadlá lata po které zbylo strašně lepidla.

 

Po dokonalém odstranění lepidla, nalepená nová lata.


Díra do vinklu. Nejprve podlepena.


Po podlepení a následném nafouknutí nalepena finální lata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OPRAVA GUMOTEXOVÝCH LODÍ

– provádíme zalepení roztržených lodí, výměny ventilů, bouchlé válce, podlepení sedřených částí lodi…(Baraka, Pálava, Scout, Rubi, Ontario, Colorado, Alfonso,Halibut, Thaya, Solar, Twist, Swing, Seawave, Safari, Framura, K1, Helios).

Díra 1,8metrů dlouhá v Coloradu


Po opravení a loď může slouřit dál.


Obroušené dno lodi.


Nalepená protioděrová folie na Barace.


Bouchlé dno u výpustného rukávu. Musí se udělat díra vedle, jinak se výfuk zalepit nedá. Gumotex Baraka.


Postupné nanášení lepidla. Lepí se to na třikrát. Časově náročné.


Zalepit vnější díru a konečně hotovo.


Roztrhaná loď lany a to jak bok lodi, tak zadní paluba.


Po opravě.


3patně zalepená lata. Musela se odlepit a očistit.


Po opravě. Gumotex pálava.


Urvaný terč na lano u Colorada.


Postupné znovunalepení.


Špatně nalepená lata. Chemoprén opravdu nedrží.


Odpadlá lata. Čím starší lepení Chemoprenem, tím hůř jde dolů.


Odpadlá lata. Špatně nalepená.


Gumotex Helios. Lata na kolo taky nedrží.


Prošoupaná loď naproti ventilu.


Utržená zadní paluba u Colorada, musí se znovu přilepit.


Urvaná přrdní paluba. Paluby nejsou na nošení!!


Tak tohle se stane, jestliže nedostatečně neodsolíte Pálavu z moře. Doporučení: vytáhnout pumpou vzduch, dát výčka na ventily, zatížit a ponořit na 12 hodin do vody. Tahla loď už se zachránit nedá. Vnitřní guma je již zdtvrdlá a rozpadlá.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OPRAVA PVC LODÍ, SKÁKACÍCH HRADŮ A VÝROBKŮ Z PVC.

Lata zalepená u konkurence. Bohužel použité profesionální lepidlo, tak její odlepení bylo náročné. Použitá gumová lata z Gumotexu na PVC :D.


Po opravě. Zbytečně drahé díky napadení „odborníkem“, který si to nechal pěkně zaplatit.


Tak i k tomuhle se tady dostanem. NIKDY nepoužívejte sekundová lepidla na nafukovací lodě.


Trhlý Sevylor.


Po zalepení Sevylor.


Oprava skákacího hradu. Utržené šití.


Špatně zalepená lata od lodi Kutlíci.


Krásně vidět vnitřní oplet u lodi. Tohle je jedna z kvalitnějších supermarketových lodí. Většina je jenom drahý igelit.

OPRAVUJEME, SERVISUJEME NAFUKOVACÍ VÍŘIVKY (whirpoolky).

-u těchto výrobků opravdu dodržujte předepsaný tlak, jinak se může stát, že se Vám rozjede svár. Výrobce tohle nereklamuje a ani vám to neopraví. Co víme, jsme jediní kdo tohle dokáže opravit. Když se vám tohle stane, nepokoušejte se to zalepit jakýmikoli prostředky a doneste nám to na posouzení. Vaše lepení stejně nebude držet a oprava se zbytečně prodraží o sundání lat a lepidel. Nemusím asi vysvětlovat, jak časově náročná tahle operace je a čím lepší lepidlo, tím je odstranění lepidla horší a dražší.  K lepení prasklých svárů kombinujeme vnitřní gelové lepení a po naleptání i venkovní latové lepení. Tohle se musí provádět na perfektně čistý povrch. Jakákoli dírka ve sváru se taktéž aplikuje lepící gel a po naleptání zalepení s vrchní latou. Ne vše se dá ale zalepit a nebo by to bylo tak náročné, že se to finančně nevyplatí. Na fotkách je vidět, že je prasklý celý spodek nafukovacího dílu v délce 60 cm a to přes roh, což  zkomplikovalo opravu. Taktéž použitá kombinace gelového lepení s následným přelepením s latou.

náročná oprava destrukce vnitřních stěn


po opravě plně funkční


provádíme tlakovou zkoušku po dobu 24 hodin


po nafouknutí oprava není vidět


Prasklý svár vířivky a jeho přelepení.

PROVÁDÍME OPRAVY PADDLEBOARDŮ

-jak lepení při propíchnutí, ucházení, odlepení ploutviček až po prasklý plovák vlivem velkého tlaku. Kombinujeme lepení jak gelové tak latové. Snažíme se paddleboard vždy opravit. Nutno podotknout, že při roztržení tlakem se materiál na jedné straně může roztáhnout až několik cm, což znesnadňuje lepení. Do 1 cm roztažení umíme roztažení vyrovnat. Při více jak 1cm se musí podlepit a nastřihnout. Důrazně doporučujeme, nezkoušejte to opravit sami, nepodaří se vám to a na materiálu ulpí vaše lepidlo a nikdy nejde odstranit na 100%. Jenom Vám to zdraží opravu, někdy i znemožní.  Dodržujte předepsaný tlak od výrobce, na prasklý plovák vám reklamace nepomůže. Doporučujeme dát paddleboard po opuštění vody do stínu. Na slunci vám tlak enormně vzroste a zvlášť levnější plováky to nemusí vydržet. Vysoké teploty špatně snáší i lepidlo s kterým jsou plováky lepené a gumové ploutvičky se mají tendenci odlepovat. Při zbytečném nevystavování slunci se Vám paddleboar odvděčí o hodně větší životností. POZOR, tlak určený na plováku je MAXIMALNÍ. Když ho takhle nafouknete, tlak na slunku se ještě zvětší a plovák může prasknout. Navíc se Vám materiál roztahuje, časem ztrácí elasticitu a potom nemůže kompenzovat tlak roztažením. Potom praskne i při menším tlaku.

Back To Top